شرایط و تعهدات - صفحات - اخبار

شرایط و تعهدات

دسته : صفحات در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۲۷ ۷:۱۰:۰۰ (7670 بار خوانده شده)
گروه شرکت های نانو در هیچ شرایطی ، مسئولیت خریدهای انجام شده در قبال درخواست مشتری را به عهده نخواهد گرفت و انجام تحقیقات ، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده ، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری شده و شرایط استفاده از آنها به طور مستقیم به عهده درخواست کننده می باشد و گروه شرکت های نانو قادر به بررسی هیچ یک از موارد فوق نخواهد بود.

درخواست کننده ، پس از اعلام هزینه خرید توسط گروه شرکت های نانو می بایست در صورت تمایل به انجام خرید بلافاصله نظر مساعد خود را اعلام نموده و کل هزینه اعلام شده را نقدا پرداخت نماید. بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در نرخ ارز یا هزینه فروشنده اعم از پنهان یا آشکار ، پس از انجام قطعی معامله و صدور صورتحساب مشخص و درخواست کننده موظف به تسویه حساب نهایی با توجه به این صورتحساب خواهد بود.

گروه شرکت های نانو در هر زمان در رد یا قبول هر سفارش در هر مرحله و به هر دلیل مختار می باشند ، بدیهی است در صورت رد سفارشات توسط گروه شرکت های نانو هزینه ای از مشتری دریافت نخواهد شد.

درخواست کننده ، مسئول اصلی سفارشات و پرداخت های صورت گرفته می باشد و می بایست شخصا از تطابق سفارش ارائه شده ، با قوانین بین المللی و کشور جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل نماید و در صورت بروز تخلف کلیه مسئولیت های پاسخگویی در مراجع قانونی بر عهده درخواست کننده می باشد و چنانچه گروه شرکت های نانو در هر یک از مراحل انجام سفارش با موارد مشکوک و تخلف مواجه شود ، بلافاصله مراتب را به مراجع ذی صلاح انعکاس خواهد داد.

گروه شرکت های نانو می تواند در هر زمان مفاد تعهدنامه را بدون اعلام قبلی ، تغییر داده یا مفادی به آن اضافه یا کسر نماید. مسئولیت اطلاع از این تغییرات و مفاد جدید تعهدنامه ، به عهده درخواست کننده می باشد و ادامه ارائه سفارشات به منزله پذیرفتن موارد فوق می باشد. این موارد از طریق وب سایت و در همین صفحه قابل دسترسی می باشد.

در حال حاضر هیچگونه هزینه اضافی و یا مالیاتی علاوه بر هزینه اصلی خدمات برای کلیه خدمات اصلی سفارش داده شده تعلق نمی گیرد و خریدار تنها بهای خدمات خریداری شده را بدون مالیات پرداخت می نماید.

در ساعات اداری حداکثر تا ۶۰ دقیقه پس از ثبت سفارش دامنه یا فضای میزبانی وب شما به طور خودکار فعال خواهد شد و در صورت خرید سرور یا سرویس خاص دیگری از طریق ایمیل یا تلفن با شما تماس گرفته خواهد شد. چنانچه، به هر علتی، این تماس انجام نشد، حتما با شماره تلفن 84350-021 با ما تماس بگیرید

چنانچه ثبت سفارش در ساعات غیر اداری باشد، در اولین ساعات اداری روز بعد با شما تماس گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است هزینه استفاده از خدمات اینترنتی به منظور ورود به وب سایت و سفارش خدمات یا درخواست پشتیبانی و هزینه تماس تلفنی با شرکت بر عهده مشتری می باشد

تمامی قیمت های موجود در وب سایت به روز و معتبر است و تغییرات قیمت به صورت روزانه در وب سایت اعمال میگردد.

خدمات پس از فروش مجموعه شامل پشتیبانی تمامی سرویس ها می باشد که از طریق بخش پشتیبانی در دسترس است.