مدیر عامل سازمان ICT شهرداری تهران خبر داد: بهره‌برداری از دیتاسنتر شهرداری تا پایان سه ماهه اول سال - فن آوری اطلاعات - اخبار

مدیر عامل سازمان ICT شهرداری تهران خبر داد: بهره‌برداری از دیتاسنتر شهرداری تا پایان سه ماهه اول سال

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۸/۳/۲۰ ۵:۲۷:۱۷ (912 بار خوانده شده)
مدیرعامل سازمان ICT شهرداری تهران از بهره‌برداری دیتاسنتر شهرداری تهران تا پایان سه ماهه اول سال جاری خبر داد.



علی‌اصغر قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: سال 1388 در ابتدای راه است و سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری تهران به عنوان بازوی فن‌آوری اطلاعات شهر تهران فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای در جهت بهبود شرایط شهروندان تهرانی در دستور کار خود دارد.

او تاکید کرد: سنت اعلام برنامه‌های سال جاری هرچند از دید بسیاری از مسوولان مغفول مانده است و این نگرانی وجود دارد که در انتهای سال مورد سوال کارشناسان و شهروندان برای انجام ندادن وعده‌های داده شده قرار بگیرند، اما مدیریت شهرداری تهران معتقد است که با ایجاد توقع بین شهروندان یک جامعه امکان رسیدن به اهداف یک سازمان بیش‌تر و بهتر مهیا می‌شود.

وی با بیان این که از مهمترین اهداف سازمان فن‌آوری اطلاعات شهر تهران، رسیدن به استاندارد‌های شهر الکترونیک در تهران است، افزود: در راستای استقرار شهرداری الکترونیکی، سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در سال 88 در قالب برنامه جامع خود نسبت به تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز اقدام خواهد کرد و تمرکز ویژه‌ای به گسترش سرویس‌های الکترونیکی در حوزه درون سازمانی و خدمات اینترنتی شهروندان خواهد داشت.

قائمی همچنین اظهار کرد: زیرساخت مورد نیاز در حوزه ICT شهر تهران طی چند سال اخیر به وضعیت مطلوبی رسیده است. دیتاسنتر شهرداری با ظرفیت قابل ملاحظه به نحوی که از جمله محدود دیتاسنترهای مجهز کشور است، آماده و در سه ماهه اول سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بر اساس استاندارد‌های موجود ایجاد مرکز پشتیبان و سایت بحران نیز در دستور کاری سازمان در سال 88 قرار گرفته است.