برترین بازیکنان بازی‌های کامپیوتری با هم رقابت می‌کنند - اخبار - اخبار

برترین بازیکنان بازی‌های کامپیوتری با هم رقابت می‌کنند

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۳ ۶:۰۲:۲۳ (1252 بار خوانده شده)
سه شرکت معتبر ASUS، Intel و Microsoft به عنوان برگزار کننده رسمی این سری از رقابت‌ها انتخاب شده‌اند.


این تورنمنت با نام اختصاری WGT با حضور 26 کشور جهان از افریقا، آسیا، خاورمیانه، استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی و با هدف شناسایی و معرفی برترین‌های این عرصه در دنیا، در سال 2008 برگزار می‌شود. WGT اولین و بزرگ‌ترین مسابقه در نوع خود درسال 2008 است که در آن سه شرکت معتبر ASUS بعنوان پشتیبان قطعات سخت‌افزاری PCها، Intel بعنوان پشتیبان سیستم‌های کامپیوتری و Microsoft به عنوان پشتیبان سیستم‌عامل این کامپیوترها حضور دارند.



بدین ترتیب حرفه‌ای‌ترین گیمرهای دنیا برای اولین بار قادرخواهند بود تا ازطریق سرویس‌دهی این سه غول کامپیوتری دنیا، به رقابت در محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری جهان یعنی Counter Strike: Source, Warcraft 3 وUnreal Tournament 3 بپردازند.

در همین زمینه بنسون لین مدیر اجرایی بخش آفریقا وخاورمیانه شرکت ASUS، می گوید: تورنمنت WGT برای گیمرهای حرفه‌ای فرصتی استثنایی است تا از اقصی نقاط جهان گرد هم آیند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. برخلاف رویدادهایی ازاین دست، تورنمنت WGT با استفاده از جدیدترین راهکارها و قدرتمندترین تجهیزات برگزار می‌گردد و در واقع می‌توان آن را چشم‌انداز آینده بازی‌های کامپیوتری دانست.

وی می‌افزاید: شعار امسال این دوره از رقابت‌ها «همه با هم پیش بسوی بازی» می‌باشد که درواقع اعلام موجودیت جامعه بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری به عنوان قشری فراگیر است. امروزه بازی‌های کامپیوتری صرف‌نظر از آنکه بصورت آنلاین باشد و یا از طریق PC و یا کنسول‌های مخصوص بازی انجام گیرند، به عنوان عاملی تاثیرگذار در میان اقشار مختلف جامعه اعم از کودکان، نوجوانان و یا حتی بزرگسالان شناخته می‌شود. بنابراین نیاز به برگزاری چنین تورنمنت‌های بیش از گذشته احساس می‌شود.»

تاریخ برگزاری این تورنمنت 5 تا 7 اردیبهشت ماه سال جاری و میزبان این دوره نیز شهر دوبی در کشور امارات متحده عربی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت Http://ae.worldgamemaster.org مراجعه فرمایید.