جزئیات استفاده از کارت‌های IN اعلام شد؛ - اخبار - اخبار

جزئیات استفاده از کارت‌های IN اعلام شد؛

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۱۱ ۶:۲۸:۱۵ (734 بار خوانده شده)
رییس اداره پشتیبانی فنی ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران از فروش کارت‌های IN شرکت مخابرات استان تهران از طریق پرتال این شرکت خبر داد.

رامین آرام در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این کارت‌ها در حال حاضر تنها برای ارتباطات صوتی موارد استفاده دارند.

وی افزود: استفاده از کارت‌های IN شرکت مخابرات استان تهران برای تماس با تلفن‌های ثابت درون و برون‌شهری و نیز تلفن همراه موارد استفاده دارد و فعلا به منظور تماس با خارج از کشور کارایی ندارند.

او در بیان چگونگی تهیه این کارت از سوی شهروندان گفت: متقاضیان می‌توانند پس از ورود به پرتال شرکت مخابرات استان تهران به آدرس www.tct.ir موضوع فروش اینترنتی در بالای صفحه را انتخاب و سپس برروی گزینه فروش و پیگیری کارت اعتباری IN کلیک کنند. در صفحه‌ای که بعد از این پیش روی خود دارند، نحوه خرید این کارت به تفصیل توضیح داده شده است.

وی در بیان مشخصات کارت هوشمند IN گفت: سریال کارت یک عدد 11 رقمی بوده و برای مشترک حاوی اطلاعات خاصی نیست و تنها برای شرکت مخابرات استان تهران برای جوابگویی به مشکلات مشترک اهمیت دارد. شماره کارت یک عدد هشت رقمی و رمز عبور یک عدد 4 رقمی است.

وی با بیان اینکه این کارت‌ها در مبالغ 20، 50 و 80 هزار ریالی از طریق پرتال مخابرات استان تهران به فروش می‌رسد،‌ به مزایای این کارت اشاره و اظهار کرد: قابلیت استفاده در هر نوع دستگاه تلفن استان تهران که با سیستم TONE کار می‌کند، مانند تلفن همگانی کارتی، تلفن ثابت شهری و... برای تماس به مقاصد شهری، بین شهری و موبایل، استفاده از اعتبار شماره کارت (ID) خود برای مکالمه با هر تلفن در هر مکان، تخفیف 20 درصد نسبت به اعتبار مورد استفاده، کنترل هزینه مکالمه تلفن، عدم نیاز به وارد کردن کارت در دستگاه تلفن و امکان تغییر رمز عبور برای جلوگیری از سوءاستفاده از مزایای استفاده از این کارت است.

آرام هم‌چنین تاکید کرد: پس از دریافت رمز عبور در صورتی که سه مرتبه رمز عبور اشتباه وارد شود، ID به مدت 24 ساعت غیرفعال خواهد شد. همچنین شماره کارت و رمز عبور در صورت استفاده تا 3 ماه پس از اولین تماس و درصورت استفاده نکردن تا تاریخی که هنگام خرید نمایش داده می‌شود، اعتبار دارد.