با عرضه‌ی برنامه‌های جدید، آیفون به شیپور ووزوئلای مجازی تبدیل شد - اخبار - اخبار

با عرضه‌ی برنامه‌های جدید، آیفون به شیپور ووزوئلای مجازی تبدیل شد

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۲۵ ۸:۲۶:۴۴ (705 بار خوانده شده)
برنامه‌های ووزوئلا که به هواداران فوتبال امکان می‌دهد نسخه‌های مجازی شیپورهای جنجالی مورد استفاده در جام جهانی را در گوشی‌های آیفون خود دانلود کنند، در فروشگاه اپل عرضه شد.

با عرضه این برنامه حتی اگر سازمان‌دهندگان جام جهانی در آفریقای جنوبی تصمیم بگیرند شیپورهای پلاستیکی معروف به ووزوئلا - که صدایی شبیه وزوز زنبورهای خشمگین را تولید می‌کنند - را ممنوع کنند، هواداران می‌توانند با دانلود این برنامه در گوشی‌هایشان، صدای مشابه این شیپور را تولید کنند.

برنامه‌های ووزوئلا در جدول فروشگاه آی‌تیونز اپل در رده بالا قرار داشته و به علاقه‌مندان فوتبال امکان می‌دهند با دانلود این برنامه‌ها که شمار آن‌ها در فروشگاه اپل به 11 برنامه می‌رسد، تلفن خود را به شیپورهای مجازی تبدیل کنند.

یکی از این برنامه‌ها به نام ووزوئلا 2010 بیش از 750 هزار بار دانلود شده و در حال حاضر محبوب‌ترین برنامه رایگان در بخش سرگرمی است، در حالی که برنامه دیگری به‌نام "ووزوئلای مجازی" هفتمین برنامه ورزشی رایگان پرطرفدار شناخته شده است.

حتی برای تلفن‌های همراهی که با سیستم عامل آندروید گوگل کار می‌کنند نیز برنامه‌های ووزوئلای مجازی وجود دارد. ووزوئلا در نزد طرفداران آفریقای جنوبی بسیار محبوب بوده و کاپیتان تیم فوتبال این کشور از آن به عنوان مرد دوازدهم خود و اسلحه سری این تیم نام برده است.

منبع: ایسنا