ACS: ایمیل شخصی، جزء لاینفک کار و فعالیت روزمره است - اخبار - اخبار

ACS: ایمیل شخصی، جزء لاینفک کار و فعالیت روزمره است

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۲۴ ۵:۰۰:۴۴ (1408 بار خوانده شده)
ACS (جامعه کامپیوتر استرالیا) طی مذاکراتی که با مقام‌های فدرال داشته بر رعایت حقوق کارمندان و کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها تأکید نمود و از دولت خواست تا حق چک کردن روزانه ایمیل‌های شخصی افراد را در سر کار تأیید نماید.

Kumar Parakala مدیر ACS گفت استرالیا همواره درخصوص رعایت حریم خصوصی افراد و مواردی مانند شنود مکالمات تلفنی سختگیر بوده و از دولت فدرال خواست تا مانند قبل همان نظارت‌ها را در عصر اینترنت ادامه بدهد.

به گفته وی امروزه ایمیل به جزء لاینفکی از زندگی روزمره هر فردی تبدیل شده و اشاره کرد که با توجه به این اهمیت، ممانعت از چک کردن ایمیل‌های روزمره که در برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق مانیتورینگ تصادفی کاربران صورت می‌گیرد مانند این خواهد بود که برای مثال مدیران از کارکنان خود بخواهند که در ساعات ادارای و زمانی که بر سر کار هستند از انجام مکالمات تلفنی محروم بوده و یا اینکه خواندن خبرهای روزنامه را در سر کار ممنوع کنند.

به گفته Parakala با پیشرفت فناوری، بسیاری از امورات جاریه روزمره افراد با استفاده از فناوری اطلاعات صورت می‌گیرند و استفاده از ایمیل برای انجام امورات عادی روزانه در حوزه حریم خصوصی و شخصی افراد دسته‌بندی می‌شود.