دسترسی به وب ۲ در تلفن همراه - اخبار - اخبار

دسترسی به وب ۲ در تلفن همراه

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۳۰ ۶:۰۸:۰۴ (1358 بار خوانده شده)
نوکیا با ارائه گوشی جدید خود بر پایه ovi کامپیوتری چند منظوره برای به اشتراک گذاشتن موسیقی و تصویر را در کنار قابلیت جهت یابی و عکاسی با یکدیگر به بازار عرضه می کند.


"یولند پیندا" مدیر ارتباطات نوکیا در خاورمیانه و آفریقای غربی و شمالی مدل ان 78 نوکیا را به عنوان محصول جدید این شرکت معرفی کرد.
وی با بیان این مطلب که صنعت موبایل همواره تحولی سریع دارد، اظهار داشت : نوکیا با محصولات متنوع خود نشان داده که یکی از رهبران اصلی این صنعت به شمار می رود.
پیندا با اشاره به اینکه تا پایان سال 2007 میلادی حدود 3/3 میلیارد نفر در جهان از گوشی های موبایل استفاده کرده اند، گفت: پیش بینی می شود که این آمار تا پایان سال 2010 میلادی بالغ بر 4 میلیارد نفر برسد.
وی با بیان این نکته که محصول جدید نوکیا (N78) در ماه آینده میلادی به بازار عرضه می شود، گفت: قابلیتی که این محصول را از دیگر گوشی های موبایل متمایز می کند سیستم A-GPS است که به عنوان یک مکان یاب فعال با نقشه های رایگان نوکیا عمل می کند.
این گوشی با استفاده از سیستم پر سرعت اتصال به اینترنت (HSDPA یا WALAN) با فشار یک دکمه قادر به ارسال عکس وویدئو به مشترکانی از قبیل (Ovi,Flicker and You Tube) به صورت آن لاین است.