عرضه رسمی نوکیا X۱-۰۱ و C۵-۰۰ ۵MP - اخبار - اخبار

عرضه رسمی نوکیا X۱-۰۱ و C۵-۰۰ ۵MP

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۵/۲۰ ۳:۳۴:۴۴ (1303 بار خوانده شده)
امروز گوشی‌های نوکیا X۱-۰۱ و C۵-۰۰ ۵MP با ضمانت‌نامه رسمی وارد بازار ایران شدند.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.






به گزارش ایتنا، نوکیا X۱-۰۱ یک گوشی موزیک‌محور است که بلندی صدای آن به ۱۰۶ phon می‌رسد؛ بلندگوهای پشت آن می‌توانند دلیل خوبی برای این ادعا باشد.

این بلندگوها طوری تنظیم شده‌اند که میزان افت کیفیت و اعوجاج در صدا به حداقل برسد؛ حتی اگر درجه صدا روی ۱۱ باشد. بنابراین نوکیا X۱-۰۱ بهترین و واضح‌ترین بلندگو را در میان گوشی‌های نوکیایی دارد که تاکنون تولید شده است!

این گوشی تا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را با کارت SD پشتیبانی می‌کند. چنین فضایی برای ذخیره هزاران قطعه موسیقی کافی به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، نوکیا X۱-۰۱ از رادیو اف‌ام، پخش‌کننده موسیقی با کلیدهای اختصاصی و یک بار کلیک برای ایجاد لیست‌پخش آهنگ‌های موردعلاقه برخوردار است. ورودی صوتی ۳.۵ میلی‌متری می‌تواند برای اتصال هدفون یا بلندگوهای پرقدرت‌تر استفاده شود.

در قسمت بالای نوکیا X۱-۰۱ یک چراغ قوه دیده می‌شود که می‌تواند برای کسانی که در مناطق محروم از برق هستند یا جریان برق ثابتی ندارند مفید باشد. نوکیا X۱-۰۱ تا ۴۳ روز استندبای، ۱۳ ساعت مکالمه مداوم یا ۳۶ ساعت پخش موسیقی برخوردار است.

نوکیا X۱-۰۱ علاوه بر به حافظه سپردن تنظیمات ۵ سیم‌کارت، این امکان را به کاربر می‌دهد که به هر سیم‌کارت لوگو، نام یا زنگ متفاوتی اختصاص دهد.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.[/img]



به گزارش ایتنا، نوکیا C۵-۰۰ ۵MP یک گوشی هوشمند از سری C گوشی‌های نوکیا است که با سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش سوم اجرا می‌شود و قابلیت‌های پیام‌رسانی زیادی دارد.

این گوشی از صفحه‌نمایش ۲/۲ اینچ QVGA برخوردار است و نسبت به همتای خود یعنی C۵ نه تنها دوربینش به ۵ مگاپیکسل ارتقا یافته بلکه حافظه داخلی آن نیز افزایش یافته و با کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت می‌رسد.

با C۵-۰۰ ۵MP می‌توان از ۱۲ ساعت مکالمه مداوم و تا ۶۳۰ ساعت استندبای در شبکه GSM بهره‌مند شد. دیگر امکانات ارتباطی این گوشی شبیه نوکیا C۵ است.

نوکیا C۵ ۵MP طراحی مدرن و جمع و جوری دارد. علاوه بر این، وزنش بسیار سبک بوده و قاب پشت آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است.

این گوشی در رنگ‌های سفید، دودی و مشکی به بازار عرضه شده است.
برچسب‌ها: سامسونگ   نوکیا   تفن همراه