ورود جدید‌ترین وایت بوردهای هوشمند به بازار - اخبار - اخبار

ورود جدید‌ترین وایت بوردهای هوشمند به بازار

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۱۵ ۱۰:۱۹:۱۱ (1352 بار خوانده شده)
شرکت شارپ به زودی مانیتورهایی لمسی با ابعاد ۶۰ و ۷۰ اینچی در مدل‌های PN-L۷۰۲B/PN-L۶۰۲B را به بازار عرضه می‌کند که می‌توان به عنوان وایت بورد هوشمند از آن استفاده کرد.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.





به گزارش ایتنا به نقل از شارپ ورلد، این محصول دارای یک صفحه نمایش و قلم لمسی باحساسیت بالاست که بر روی یک پایه نصب شده است و ابزاری ایده آل برای اتاق‌های کنفرانس شرکت‌ها، جلسه‌های سخنرانی و محیط‌های آموزشی است.

برنامه کاربردی این مانیتور، ارتباط تعاملی مناسبی با کاربر ایجاد می‌کند تا حداکثر بهره وری از جلسه بدست آید.

شرکت شارپ نرم افزاری اختصاصی برای این محصول طراحی کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی با قلم حسی و عملگرهایی که در این نرم افزار طراحی شده است، اشکال هندسی و خطوط مورد نظر را به سرعت و سهولت رسم کند.


با این نرم افزار می‌توان تصاویر و نقشه‌های ارسال شده از اسکنر را نیز بر روی نمایشگر، بزرگ و کوچک کرد و یا چرخاند.

همچنین می‌توان مطالب مورد نظر را با قلم و یا انگشت بر روی آن نوشت و با یک کلیک نتیجه را بر روی چاپگر فرستاد و در اختیار حاضران در جلسه قرار داد و یا به صورت فایلی با فرمت‌های مختلف تصویر و متنی در رایانه ذخیره کرد.

پنل‌های مورد استفاده در این مدل، از تکنولوژی انحصاری UV۲A و LED Backlight به منظور افزایش کیفیت تصاویر و کاهش مصرف انرژی بهره می‌برند.

اکنون شرکت مادیران به عنوان نماینده انحصاری این محصول در ایران، خدمات پس از فروش آن را نیز به عهده دارد که بزودی آن را به بازار عرضه خواهد کرد.
برچسب‌ها: مانیتور   هوشمند   چاپگر   شارپ   مادایران