نسخه جدید اندروید پاییز می‌آید - نرم افزار - اخبار

نسخه جدید اندروید پاییز می‌آید

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۱/۲/۳۱ ۹:۰۰:۴۱ (1261 بار خوانده شده)
گوگل قصد دارد این محصولات را به صورت مستقیم به مشتریان خود در اروپا، آمریکا و آسیا بفروشد و در این کار از کمک خرده فروشان نیز بهره خواهد گرفت.


گوگل قصد دارد در پاییز سال جاری نسخه به‌روز شده‌ای از سیستم عامل اندروید را که «آب نبات ژله‌ای» نام دارد، از طریق گوشی‌ها و رایانه‌های لوحی نکسوس خود وارد بازار کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، وب سایت computerworld به نقل از وال استریت ژورنال گزارش داده است که گوگل راهبرد خود در زمینه عرضه نسخه‌های به روز شده سیستم عامل اندروید را تغییر داده و از این پس قصد دارد گوشی‌های تحت سیستم عامل جدید اندروید را به صورت مستقیم به متقاضیان بفروشد.

پیش از این، گوگل نسخه‌های به روز شده اندروید را در اختیار شرکت‌های عرضه کننده گوشی‌های تلفن همراه و رایانه‌های لوحی قرار می‌داد و آنها محصولات خود را منطبق با این نسخ‌ها عرضه می‌کردند.

گوگل قصد دارد این محصولات را به صورت مستقیم به مشتریان خود در اروپا، آمریکا و آسیا بفروشد و در این کار از کمک خرده فروشان نیز بهره خواهد گرفت.

این شرکت تصمیم گرفته است عرضه محصولات نکسوس خود را همزمان با روز عید شکرگزاری در آمریکا آغاز کند.

این راهبرد جدید به شرکت گوگل کمک می‌کند کنترل بیشتری با بازار سیستم عامل اندروید داشته باشد.
در حال حاضر این کنترل بیشتر در اختیار شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات ارتباطی مثل وریزون است، چرا که نسخه‌های به‌روز شده اندروید بیشتر از طریق این شرکت‌ها در اختیار مشتریان و کاربران قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال هم اکنون وریزون اجازه نمی‌دهد نرم‌افزار کیف پول گوگل بر روی رایانه‌های لوحی گلکسی نکسوس سامسونگ نصب شود.

همزمان گزارش‌های دیگری نیز در فضای وب منتشر شده است که بر اساس آن گوگل قصد دارد با همکاری شرکت ایسوس تِک رایانه لوحی اندرویدی خود را كه گوگل پلی نام دارد، در ماه ژوئن سال جاری وارد بازار کند.
بر اساس این گزارش‌ها گوگل قصد دارد این رایانه لوحی را به قیمت ۲۰۰ دلار بفروشد.