وایبر متحول می‌شود! - اینترنت - اخبار

وایبر متحول می‌شود!

دسته : اینترنت در تاريخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۳:۴۷ (927 بار خوانده شده)
پیام‌رسان محبوب وایبر،‌ حالا برای جذب مخاطب بیشتر تصمیم به تغییرات اساسی در امکانات خود گرفته است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر که بدون شک یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که تغییر و تحولات عظیمی را در راستای بهبود قابلیت‌هایش ایجاد کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وایبر که در تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر را در خود جای داده و امکان برقراری ارتباط و تماس‌های صوتی و ویدئویی را به کاربرانش می‌دهد، به نظر می‌رسد که قصد دارد با ارائه یک نسخه به‌روزرسانی جدید، به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های کاملاً جدیدی را بدهد و تجربه لذت‌بخش‌تری را در استفاده از اپلیکیشن‌هایپیام‌رسان برای آنها به ارمغان بیاورد.

از مهم‌ترین قابلیت و ویژگی‌های جدیدی که قرار است در این نسخه به‌روزرسانی به وایبر اضافه شود، می‌توان به بهبود رابط کاربری، افزایش سرعت دریافت و انتقال پیام و تماس‌های صوتی و ویدئویی اشاره کرد.

چندی پیش بود که خبر دیگری از وایبر منتشر شده بود که نشان می‌داد قابلیتی مشابه کانال‌های تلگرامی نیز به این پلتفرم افزوده شده است که کاربران در آن اجازه ارسال پیام را ندارند و تنها قادر خواهند بود به مشاهده و مطالعه پیام‌های مختلف ارسال شده از سوی ادمین گروه مذکور بپردازند.

به نظر می‌رسد که رقابت میان اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از همیشه تنگاتنگ‌تر و سخت‌تر شده است و هرکدام از آنها در تلاش هستند با ارائه قابلیت و ویژگی‌های جدید و منحصر بفرد، کاربران بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کرده و بکشانند و بدین ترتیب آمار کاربران و علاقمندان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.